30 września 2016

Tini w Polsce 13/10/2016 - Informacje

Wszyscy długo na to czekaliśmy! Martina Stoessel poinformowała nas przez portale społecznościowe, że już 13 października odwiedzi Polskę! Więcej informacji znajdziecie w rozwinięciu posta! :) Czytaj dalej

Od jakiegoś czasu wiemy, że Tini ma odwiedzić kilka państw europejskich, jednak na tej liście nie znalazła się Polska. Było mi z tego powodu bardzo przykro, aż tu nagle po powrocie ze szkoły przeglądając różne portale społecznościowe natrafiłam na coś takiego:

Po przeczytaniu tej niewiarygodnej wiadomości od razu się popłakałam i zadzwoniłam do rodziców mówiąc "Macie do wyboru: zawieziecie mnie tam albo jadę pociągiem"! Na szczęście do Warszawy mam tylko godzinę drogi, więc na spotkaniu pojawię się na pewno! Od zawsze marzyłam, żeby zobaczyć Tini na żywo z bliska, ponieważ wcześniej widziałam ją tylko na Violetta Live w Łodzi. Będzie ona trzecią osobą jaką spotkałam z obsady Violetty, wcześniej byłam na podobnych spotkaniach z Lodo i Cande!
Informacje o spotkaniu:

Data: 13 października 2016r.
Miejsce: CH Arkadia w Warszawie
Godzina: od 15:00 do 18:00


Kiedy zostanie podanych więcej szczegółów o spotkaniu na pewno napiszę Wam o tym na blogu! Tini pewnie wystąpi w Dzień Dobry TVN, jak poprzednio robiły to jej koleżanki z Violetty. Obserwujcie bloga, aby nie przegapić nowych informacji! :) <3

Kto z Was zamierza pojawić się na spotkaniu?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.