1 października 2016

Ulubieńcy Września 2016

Za nami cały wrzesień, a przed październik. Co przyniesie nowy miesiąc? Nie wiem. Ale w tym poście przedstawię Wam moich ulubieńców zeszłego miesiąca! Czytaj dalej
Piosenka miesiąca: Jest to utwór, który poznałam podczas oglądania ostatniego odcinka 7 sezonu "Pamiętników Wampirów"! Ogólnie uważam, że ten serial i "The Originals" posiadają jedne z najlepszych soundtrack'ów. Mogłabym wymienić dziesiątki tytułów moich ulubionych piosenek pochodzących z nich. Dziś jednak stawiam na "Silhouette" Aquilo! Zresztą sami posłuchajcie:
Serial miesiąca: We wrześniu czekając już od kilku miesięcy na nowe odcinki "The Vampire Diaries" i "The Originals" postanowiłam zacząć oglądać "Grę o Tron". Na razie jestem na piątym odcinku, ale mimo to serial bardzo mi się podoba! :)
Książka miesiąca: Na ten miesiąc wybrałam dwie książki bardzo podobne do siebie, tylko o innych językach. "Hiszpański/Włoski Dla Bystrzaków"! Nie będę się rozpisywać na ich temat, ponieważ już je zrecenzowałam. Link to recenzji: *kilk*
Wiadomość miesiąca: Ostatniego dnia września, czyli wczoraj Tini na portalach społecznościowych zapowiedziała nam swoją wizytę w Polsce! Tu macie więcej informacji: [Link]
Jacy są Wasi ulubieńcy września? :)

2 komentarze :

  1. Jejjuuu uwielbiam Gre o tron <3 Hmm moi to zdecydowanie piosenka "Sad Song", książka Harry Potter i przeklęte dziecko, wydarzenie to przyjazd Tini c: Świetny post!

    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham TVD i The Originals. Nie mogę doczekać się nowych odcinków ! Mam nadzieję że Steroline już długo nie potrwa, wolę Klaroline...

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.