1 czerwca 2016

Wywiad z Sabiną Pawlik "Sabinittą"

W dzisiejszym poście zapraszam was do wywiadu przeprowadzonego z Sabiną Pawlik dla tego bloga! Jeżeli ktoś z was jeszcze nie wie kim ona jest, to zachęcam do rozwinięcia posta, aby przeczytać wywiad i dowiedzieć się czegoś o Sabinie! Czytaj dalej
Sabina Pawlik urodziła się 21 stycznia 1996 r. (20 lat) w Wodzisławiu Śląskim, gdzie uczęszcza do szkoły, a mieszka w Olzie. Ma o trzy lata młodszą siostrę Patrycję oraz chłopaka Mateusza Hładasza. Jej kanał na YouTube nazywa się "Sabinitta" i obecnie ma 3307 subskrypcji. Ale chyba najbardziej znana jest ze swojego wyglądu, ponieważ bardzo przypomina Martinę Stoessel! Dodatkowo Sabina pięknie śpiewa! :)

Kanał na YouTube: Sabinitta
Facebook: Sabina Pawlik
Fanpage: Sabinitta
Instagram: Sabinitta
Wywiad:

1. Jakie masz zainteresowania?
Gram na gitarze, śpiewam, nagrywam na youtube kanał ''Sabinitta'' oraz modeling.

2. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Najważniejsza w życiu jest dobroć i miłość! Dla mnie przede wszystkim ważna jest rodzina i najbliżsi bardzo mnie wspierają i za to im dziękuję.

3. Ty i Martina Stoessel jesteście bardzo podobne do siebie, sama to zauważyłaś czy może ktoś Ci to powiedział?
Śmieszna sytuacja bo wszystko się zaczęło od wygłupów przed lustrem, a spowodowane to było straszną nudą u babci. Słuchałam muzyki z od siostry telefonu i gdy trafiłam na piosenki od Tini postanowiłam na kilka minut zmienić fryzurę żeby było śmiesznie i udawać tańcząc do jej piosenek. Zrobiłam te parę zdjęć które potem opublikowałam na asku i tak to się zaczęło. 
4. Skąd pomysł na założenie kanału na YouTube?
Wcześniej już wrzucałam jakieś kilku sekundowe covery na youtube, ale zaraz po tym były usuwane bo były nagrywane amatorsko. Kanał się rozwinął kiedy odkryłam, że można coś fajniejszego tworzyć i dobrze się przy tym bawić. Zainspirowali mnie inni youtuberzy i tak to się zaczęło. Na tą
chwile mój kanał mieści różne filmiki rozpoczynając od coverów kończąc na challengach. 

5. Czy często jesteś mylona z Martiną?
Zdarzało się kilka razy, niezły ubaw. 

6. Opowiesz o jakiejś sytuacji kiedy zostałaś wzięta za Tini?
Hmm, np. Siedziałam z chłopakiem w parku obok placu zabaw nagle słyszę szelest zza drzewa; Kilka dziewczynek chowały się za nim. Przeprosiła potem mnie ich mama mówiąc ze dziewczynki wzięły mnie za Violettę. Tych historii trochę jest.
7. Kto jest twoją inspiracją?
Tini jak najbardziej.

8. Masz jakąś swoją ulubioną piosenkę z albumu "Tini"? Jak tak to jaką?
Wszystkie piosenki się mi podobają np. "Still standing'' albo ''Losing the love", "Great Escape".

9. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
Chciałabym osiągnąć czegoś wielkiego, ale to wymaga pracy. Miejmy nadzieje, ze się mi uda.

10. Czy w te wakacje pojawisz się na którymś z Meet-up'ów albo na Meet YT?
Jasne ze sie pojawię, na tą chwilę nie podam szczegółów ale na pewno na bieżąco informować będę na moim fanpage.


 Podobał wam się wywiad? Co sądzicie o Sabinie? :)

4 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.