27 lipca 2016

Recenzja "Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja"

Dzisiaj zapraszam was do recenzji nowej książki od wydawnictwa EGMONT "Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja"! Aby dowiedzieć się więcej oraz przeczytać moją opinię na temat tego produktu rozwińcie post! :) Czytaj dalej
Ogólne informacje:

Tytuł: "Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja"
Autor: Paulina Kaniewska
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Oprawa: Miękka
Data premiery: 13.07.2016
Liczba stron: 16
Cena: 12,99 zł
Według mnie jest to idealna książka do zabawy z dzieckiem. Ja sama mam 14 lat, a świetnie bawiłam się wypełniając ją! Jak byłam mniejsza zawsze podczas kolorowania, rysowania, łączenia kropek, z których później miało coś wyjść oraz wielu innych zabaw, miałam problem z tym, że za każdym razem musiałam zużywać tonę gumek do ścierania, często niszcząc przy tym moje małe dzieło! ;) Teraz nie muszę się o to martwić, ponieważ po książce piszemy za pomocą flamastra, a ścieramy go gąbeczką umieszczoną na zatyczce.
Bardzo podoba mi się fakt, iż książką możemy bawić się bez końca! Mimo, że ma jedynie 16 stron, kiedy wypełnimy je wszystkie wystarczy wytrzeć flamaster i zacząć zabawę od nowa! :) Znajduje się w niej dużo sympatycznych bohaterów - przyjaciół Mai. Cała książeczka jest bardzo kolorowa i pełna ciekawych zadań, takich jak: znajdź różnice pomiędzy obrazkami, dopasuj cień do jego właściciela, wykreśl niepasujący obrazek, odrysuj szlaczki, narysuj różnych bohaterów i kilka innych!
Jestem pewna, że osoby w każdym wieku będą świetnie się bawiły podczas wypełniania tej książki! Bardzo mi się ona spodobała i chyba będę polecać ją każdemu rodzicowi! Nawet gdy skończy nam się marker, który jet w zestawie wystarczy kupić zwykłe flamastry i nimi rysować! Pamiętajcie tylko, że nie każdy pisak dobrze się ściera, lepiej najpierw przetestujcie go gdzieś w rogu książki! Jedyny minus to mała ilość stron. Moja ocena: 9/10! :)
Podoba wam się recenzja? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.