20 lipca 2016

Nauka języka włoskiego - Lekcja 1

Zauważyłam, że bardzo spodobały wam się lekcje języka hiszpańskiego, z czego bardzo się cieszę! :) Jednak dopiero od października będę chodziła na dodatkowe zajęcia, gdzie będę na poważnie uczyła się tego języka, ponieważ do tej pory robiłam to sama używając aplikacji na telefon. Natomiast już kilka lat temu również za pomocą internetu uczyłam się włoskiego. Dlatego dziś zapraszam was na lekcję tego języka! :) Przez bardzo długi czas się go nie uczyłam ale stwierdziłam, że zacznę to robić na nowo, zwłaszcza że niedługo przyjeżdża do Polski moja babcia z Włoch to trochę mnie podszkoli! :) Czytaj dalej

Lezione 1

Tema: Frasci di base - Zwroty podstawowe


sì - tak
no - nie
grazie - dziękuję
grazie tante - dziękuję bardzo
prego - proszę
buongiorno - dzień dobry
arrivederci - do widzenia
buona sera - dobry wieczór
buonanotte - dobranoc
ciao - cześć
buona giornata - miłego dnia
a presto/ci vediamo - do zobaczenia
ci vediamo dopo - do zobaczenia póżźniej
forse - może
scusa/scusi - przepraszam
entrata - wejście
uscita - wyjście
entrata gratuita - wstęp wolny
a pagamento - płatny
gratuito - bezpłatny
aperto - otwarte
chiuso - zamknięte

Lekcje języka hiszpańskiego - [Link]

Jeżeli chcecie więcej lekcji dajcie znać w komentarzu! :)

1 komentarz :

  1. Takie lekcje na blogach są naprawdę świetne, dużo można się nauczyć :)

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.