3 czerwca 2016

Recenzja "Soy Luna. Początek lata"

Ostatnio zauważyłam, że podobają wam się moje recenzje, ponieważ mają naprawdę sporo wyświetleń co mnie bardzo cieszy! Dlatego w dzisiejszym poście również pragnę podzielić się z wami moją opinią, tym razem na temat książki "Luna. Początek lata"! Aby przeczytać recenzję rozwiń post! :) Czytaj dalej
"Panuje upalne lato i Luna Valente kończy rok szkolny. Nadeszły wakacje i wszystko wskazuje na to, że będą niesamowite: pełne niekończących się popołudni i nowych tras do eskapad na wrotkach. To jeszcze nie wszystko, przed Luną nowe wyzwania, nowi ludzie i wiele nowych wrażeń, ale przede wszystkim nieoczekiwane zmiany, bo życie Luny to przygoda czekająca za zakrętem."
Ogólne informacje:

Tytuł: "Luna. Początek lata"
Autor: Jimenez Paco
Tłumaczenie: Śliwka-Podworska Magdalena
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Data premiery: 02.05.2016
Oprawa: miękka
Liczba stron: 152
Cena: 24,99 zł.


"Luna. Początek lata" to książka, która opowiada o tym co wydarzyło się przed pierwszym odcinkiem serialu "Soy Luna"! Czyli m.in. jak wyglądały poszukiwania pracy przez główną bohaterkę oraz Simon. Można powiedzieć, że jest to pewnego rodzaju pamiętnik Luny, na co wskazuje narracja pierwszoosobowa. Dodatkowo do książki dołączona jest zakładka (patrz zdj. niżej) promująca nowy serial Disney Channel. Jeśli chodzi o okładkę, to bardzo przypadła mi do gustu. Ogólnie w gadżetach z "Soy Luna" uwielbiam fakt, że głównym kolorem nie jest różowy i fioletowy, tylko żółty oraz niebieski. Bardzo lubię róż, tak samo jak fiolet, ale fajnie, że dla odmiany teraz moja półka stanie się bardziej kolorowa! ;)
Czytanie książki bardzo ułatwia duża, czytelna czcionka, a także krótkie rozdziały. Ja na przykład, gdy przerwę czytanie w środku któregoś z nich to potem muszę trochę posiedzieć i pomyśleć, ponieważ nie nie pamiętam na czym skończyłam. Wszystkich rozdziałów jest w sumie 10.
Sama książka jest naprawdę bardzo ciekawa i wciągająca, co sprawia, że szybko się ją czyta! Nawet w środku prawie każda strona jest ozdobiona gwiazdkami, emotikonami oraz różnymi innymi naklejkami. "Luna. Początek lata" została napisana prostym do zrozumienia językiem, dlatego nawet najmłodsi fani serialu łatwo dadzą radę ją zrozumieć! ;)
Lektura kończy się w momencie, kiedy Luna, jej rodzice oraz inni pracownicy oczekują na przyjazd nowych właścicieli domu, w którym mieszkają. Czyli kogo? To już wiemy z serialu! Sharon Benson i jej córki chrzestnej Ambar! A jeżeli chcecie wiedzieć co będzie się działo później, to po prostu oglądajcie nowy serial "Soy Luna" na Disney Channel, od poniedziałku do czwartku, o godzinie 18:00!
Podsumowanie:
Książka jak najbardziej mi się spodobała i jestem szczęśliwa, że miałam okazję ją przeczytać! Często oglądając różne filmy albo seriale często zastanawiamy się "Ciekawe jak wyglądało ich życie przed odcinkami". Dzięki tej lekturze możemy poznać choć trochę wcześniejsze historię Luny i dowiedzieć się czegoś więcej o niej, a także jej bliskich! Ja bardzo polecam wam zakupienie oraz przeczytanie książki! Moja ocena to 9/10! :)

Czytaliście już książkę? Jeżeli tak to koniecznie napiszcie co o niej sądzicie! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.