18 czerwca 2016

Recenzja "Tini. Moje nowe życie"

W tym poście mam dla was kolejną recenzję książki od wydawnictwa EGMONT, a mianowicie "Tini. Moje nowe życie"! Została ona napisana na podstawie filmu "Tini: Nowe życie Violetty", którego premiera w Polsce odbędzie się 1 lipca tego roku! Jeżeli chcecie zobaczyć zdjęcia prosto z książki oraz przeczytać jej recenzję rozwińcie post! :) Czytaj dalej
Ogólne informacje:

Tytuł: "Tini. Moje nowe życie"
Autor: Lucia Vaccarino
Tłumaczenie: Jacek Drewnowski
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Data premiery: 15.06.2016
Oprawa: miękka
Liczba stron: 192
Cena: 34,99
Jak już wspomniałam "Tini. Moje nowe życie" została napisana na podstawie filmu "Tini: Nowe życie Violetty", który w polskich kinach pojawi się 1 lipca. Dlatego książka jest świetnym rozwiązaniem dla osób które będą wtedy na wakacjach, albo po prostu u nich w mieście nie będzie grany film. Na przykład ja będę wtedy na koloniach, a naprawdę nie mogę się go doczekać, więc przynajmniej będę wcześniej wiedzieć co będzie się w nim działo, a jak wrócę to od razu pójdę do kina! Książka jest bardzo interesująca i gdyby nie to, że przyszła do mnie w dzień meczu Polska - Niemcy, przeczytałabym ją od razu! Ale muszę wam przyznać, że jest to najlepsza książka z serii o Violettcie jaką przeczytałam!

"Tini. Moje nowe życie" została napisana dużą i czytelną czcionką oraz łatwym do zrozumienia językiem. Podoba mi się to, że jest w niej naprawdę wiele zdjęć z filmu. Dzięki nim łatwiej jest nam wyobrazić sobie jak wyglądała dana scena. A za każdym razem kiedy pojawiają się nowe, ważne osoby mamy dostępne ich zdjęcia oraz, aby było łatwiej je rozpoznać imię! Dla przykładu, wyżej wstawiłam wam zdjęcie jak to wygląda. Dodatkowo w środku mamy zamieszczony prosty "Przepis na ciasteczka Enzy"! Ale o nim w oddzielnym poście, kiedy wam go przetestuje! ;) Zapomniałam jeszcze dodać, że książka została napisana w pierwszej osobie, ponieważ o wszystkim opowiada Violetta. Jest ona również podzielona na rozdziały, które są wypisane w spisie treści. (zdjęcie niżej) 
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się czegoś takiego! Książka jest po prostu niesamowita! Miałam nadzieję na pojawienie się w niej kilku zdjęć z filmu, a tu duże zaskoczenie! Niezwykłe fotografie są na każdej ze stron! Według mnie wszystkie osoby pracujące nad powstaniem tego cuda, a w szczególności graficy naprawdę się postarali! Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej to polecamy wam zakupić książkę, a w lipcu udać się do kina na film "Tini: Nowe życie Violetty"! Moja ocena to zdecydowanie 10/10!
Spodobała wam się recenzja? Macie zamiar kupić książkę? A może już ją posiadacie! Napiszcie w komentarzu! :)

Dziękuję za książkę wydawnictwu: 

2 komentarze :

  1. Świetna recenzja! Na pewno kupię książkę!
    Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad zakupem...
    ananasy-disneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.