3 czerwca 2016

Debiutancka płyta Sylwii Lipki - "Szklany Sen"

Niedawno Sylwia i Remik umieścili na swoich fejsbuk'owych profilach datę premiery nowej płyty Sylwii Lipki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam do rozwinięcia. Czytaj dalej
Cześć, witajcie! Ja jestem Wiktoria i mam 14 lat. Jestem nową redaktorką na blogu. Na razie na okres próbny, ale mam nadzieję, że zostanę na dłużej. 

Jeśli chcesz kupić płytę Sylwii Lipki wraz z autografem, plakatem i bransoletką wejdź na tą stronę:


Oficjalna premiera płyty to 1 lipca. Jeśli zamówisz płytę na tej stronie zostanie ona wysłana do ciebie dopiero 27 czerwca. Więc trochę szkoda!
Ale zamiast rozpisywać się o tych nudnych informacjach przejdźmy do konkretów.

W ciągu 19 lat mojego życia nagromadziłam w sobie sporo uczuć. Dokładniej, zajęło mi to 7710 dni, aby być gotową i móc przekazać Wam wszystkie emocje w 10 bardzo osobistych piosenkach, które znajdziecie na moim debiutanckim albumie.
 Zastanawiacie się czemu “Szklany sen”? Nawiązuje do ekranów naszyctelefonów i komputerów, dzięki którym przenosimy się do zupełnie innego, wirtualnego świata. Pełnego zagadek i nieścisłości, który jest zupełnie inny od rzeczywistości. Ale czy lepszy?
Chcę, żeby po przesłuchaniu mojego albumu każdy z Was uśmiechnął się do świata, uwierzył w siebie i zaczął pracować nad spełnianiem swoich marzeń.
Bo Ty masz to coś, niech się dowie o tym świat!”

Na płycie znajduje się 10 piosenek z czego 2 już znamy. Oto one:

1. Zobacz

2. Masz to coś



Inne piosenki na płycie:

3. Minął czas
4. Został tylko dzień
5. ChwiLOVE
6. Szklany sen
7. Puzzle dwa
8. Shelter
9. Kilka słów
10. Zapomnieć chcę

Jeśli nie wiesz kto to jest Sylwia Lipka to już Ci powiem. 

Sylwia Lipka to gwiazda Disney'a. Mogliśmy ją zobaczyć na Disney Channel m. in. w I Love Violetta. Teraz zajmuje się płytą i jeździ po Polsce w ramach trasy Young Stars Tour. Niedawno była też w Los Angeles na rozdaniu nagród Radio Disney Music Awards. 

Jej media społecznościowe:


I jak zamawiacie płytę, bo ja na pewno? Dajcie znać w komentarzach!

1 komentarz :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.