25 października 2016

[Recenzja] "Soy Luna. Zaczyna się podróż"

Zapraszam wszystkich na nową recenzję książki od wydawnictwa EGMONT, "Soy Luna. Zaczyna się przygoda"! Czytaj dalej
Tytuł: "Soy Luna. Zaczyna się podróż"
Autor:  Paco Jiménez
Tłumaczenie: Magdalena Olejnik
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Oprawa: Miękka
Data premiery: 05.10.2016
Liczba stron: 160
Cena: 24,99 zł


"Soy Luna. Zaczyna się podróż", to papierowa wersja pierwszych dwudziestu odcinków serialu. Czyli możemy wyczekiwać pozostałych części opisujące kolejne odcinki. Przed tą powstała jeszcze jedna książka "Soy Luna. Początek lata", która przedstawia losy głównej bohaterki jeszcze przed pierwszym odcinkiem serialu! Moja recenzja: [Link]
Książka została napisana prostym do zrozumienia językiem oraz dużą i czytelną czcionką. Dzięki temu nawet najmniejsi czytelnicy z łatwością ją zrozumieją! Bardzo podoba mi się jej okładka. Główne kolory to: fioletowy i niebieski, a także zawiera trochę żółtego i różowego. Muszę przyznać, że są to moje ulubione barwy, więc od razu pokochałam to połączenie! W rzeczach z serialu "Soy Luna" uwielbiam motyw kolorowych emotikonów, świetnie wyglądają!
Uważam, że tą książkę powinien posiadać każdy fan telenoweli "Soy Luna". Jest ona bardzo ciekawa oraz szybko się ją czyta. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wydawnictwo EGMONT, ponieważ wydają najwięcej i najlepsze książki dotyczące filmów i seriali Disney'a! Moja ocena to: 9,5/10! :D

Posiadacie już tą książkę? Czy może dopiero zamierzacie kupić? ")

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.