14 września 2016

Recenzja "Barbie. Gwiezdna przygoda"

Chyba każdy z nas obejrzał przynajmniej jeden z filmów "Barbie", ja obejrzałam ich całe mnóstwo! A co powiecie na książkową wersję nowego filmu "Barbie. Gwiezdna przygoda"? Ja jestem nią oczarowana, dlatego też z przyjemnością zapraszam Was do przeczytania recenzji! Czytaj dalej
Tytuł: "Barbie. Gwiezdna przygoda" 
Autor: Victoria Saxon
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Oprawa: Twarda
Data premiery: 10.08.2016
Liczba stron: 64
Cena: 24,99 zł
"Wyrusz razem z Barbie na galaktyczną wyprawę! Od pewnego czasu w galaktyce dzieje się coś bardzo niepokojącego – gwiazdy zaczynają gasnąć! Jest tylko jeden sposób, by temu zaradzić. Barbie, która do tej pory wiodła spokojne życie na planecie Para-Den wraz z kochającym tatą i pupilem Popcornem, będzie dowodzić galaktycznej misji! Jednak nie wszyscy są tym zachwyceni… Król Konstantyn bacznie przygląda się dziewczynie i tylko czeka na jej pomyłkę. Czy Barbie i jej drużynie uda się uratować blask nieba?"
Przeczytanie tej książki sprawiło mi wiele przyjemności i przypomniało jak bardzo będąc małą dziewczynką byłam zakochana w "Barbie"! Przyznam, że szata graficzna jest naprawdę dobra oraz przyjemna dla oka! Sama okładka mocno przyciąga uwagę tych najmłodszych oraz starszych czytelników, dodatkowo jest ona sporych rozmiarów 205x285, a to wszystko jest dla mnie naprawdę dużym plusem!
Bardzo spodobał mi się również wizerunek tytułowej bohaterki. Barbie na pierwszych stronach świetnie prezentuje się w warkoczu zaczesanym na bok z różowym pasemkiem oraz później w wysoko zrobionym kucyku, posiadającym wiele srebrnych pasemek! Posiada ona także słodkiego pupila o imieniu Popcorn, deskolotkę oraz potrafi przesuwać przedmioty za pomocą siły umysłu!
"- Barbie ma to, czego potrzebuje każdy dobry lider - oznajmiła stanowczo. - Ma wielkie serce."

Te słowa wypowiedziała Sal-Lee, jedna z przyjaciółek Barbie, a ja uważam dokładnie to samo! Choć przez tę cechę początkowo dziewczyna została wyrzucona ze swojej drużyny, później odzyskała jednak w niej swoje miejsce udowadniając swoją rację, że do wszystkiego należy podchodzić właśnie z sercem! Moja ocena: 9/10!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.