2 grudnia 2016

Ulubieńcy Listopada 2016

Na początku chciałabym przeprosić wszystkich za rzadkie wstawianie postów! W zamian za to, przygotowałam dla Was moich ulubieńców listopada! Rozwińcie post, aby przeczytać dalej! :) Czytaj dalej

Rzecz miesiąca: W poprzednich ulubieńcach miesiąca pisałam, że w czerwcu 2017 roku wybieram się na koncert Ariany Grande do Łodzi! A moją ulubioną rzeczą w listopadzie były właśnie bilety na Ari, które przyszły niecały miesiąc temu! :) Kto chce znać moje miejsca na arenie to pisać na mail: blog.disneychannelpolska@gmail.com
Wiadomość miesiąca: W listopadzie zostały ogłoszone nowe wiadomości na temat moich obecnie ulubionych seriali, czyli "The Vampire Diaries" i "The Originals". Od października rozpoczął się ósmy, ostatni sezon "Pamiętników Wampirów", natomiast fani zostali powiadomieni, że finałowy odcinek odbędzie się 10 marca 2017 r.! Natomiast czwarty sezon "The Originals" zacznie się tydzień później, 17 marca! Niby to dobrze, ponieważ po zakończeniu jednego serialu będzie można oglądać drugi. Ale "TO" skończyło się w maju, czyli nowy odcinek będzie miał premierę prawie rok później, strasznie długo, zwłaszcza po tak dramatycznym finale! :o
Książka miesiąca: W tych ulubieńcach postanowiłam przyznać ten tytuł "Soy Luna. Photo book". Nie zamierzam tutaj pisać o tej książce, ponieważ na blogu znajdziecie jej recenzję! :) [Link]
Piosenka miesiąca: Moim ulubionym utworem, który słuchałam cały czas w listopadzie jest "Touch it" Ariany Grande! Po prostu uwielbiam tą piosenkę i nie mogę się doczekać, aż usłyszę ją na żywo w czerwcu! <3
Film miesiąca: W listopadzie postanowiłam znowu obejrzeć wszystkie częśc "Kac Vegas", dlatego postanowiłam je dać jako film miesiąca! Każdemu kto nie oglądał, bardzo polecam! :D
Jakich macie swoich ulubieńców listopada? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.