24 listopada 2016

[Recenzja] "Soy Luna. Photo book"

Pamiętacie może książkę ze zdjęciami z serialu Violetta? Nazywała się ona "Violetta. Photo book". Ja natomiast w tym poście przygotowałam dla Was krótką recenzję, tylko innej wersji tego wydania, czyli "Soy Luna. Photo book"! Zapraszam do rozwinięcia posta! Czytaj dalej
Tytuł: "Soy Luna. Photo book"
Autor: Opracowanie zbiorowe
Tłumaczenie: Magdalena Krzysik
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Oprawa: Twarda
Data premiery: 26.10.2016
Liczba stron: 122
Cena: 29,99 zł 

Wybierz się za kulisy serialu Soy Luna! Twoi ulubieńcy dzielą się wrażeniami z planu od pierwszego ujęcia w meksykańskim Cancún po sceny w Buenos Aires. Sprawdź, jakie emocje towarzyszą aktorom podczas kręcenia zdjęć. Zobacz fantastyczne fotografie i dowiedz się, jak powstaje opowieść o Lunie i jej przyjaciołach. Dzięki nim poznasz niezwykły filmowy świat i odkryjesz, jakie są marzenia gwiazd. Książka ze zdjęciami została oparta na serialu Soy Luna emitowanym na Disney Channel.
Zacznijmy najpierw od szaty graficznej, ponieważ jestem nią zachwycona! Każda strona jest bardzo kolorowa, więc przyjemnie się je ogląda. Muszę przyznać, że ze wszystkich produktów z serialu "Soy Luna", które do tej pory zrecenzowałam, to właśnie w tej książce grafika podoba mi się najbardziej! Dominują jednak kolory: żółty, różowy i niebieski (nie chodzi mi tu o zdjęcia (:). Te same co w logo telenoweli! Przyjemne wrażenie robią emotikony, które są chyba na wszystkich książkach i rzeczach z "Soy Luna". :)
Podoba mi się to, że w książce oprócz zdjęć są również na niektórych stronach opisy i ciekawostki dotyczące serialu oraz jego bohaterów, a także aktorów. Oczywiście wszystkie fotografie są niezwykłe! Pochodzą one zza kulis nagrywania "Soy Luna" i z sesji zdjęciowych. Jednak przeważają te z planu serialu. :)
Nie wiem jak Wy, ale mnie to trochę irytuje, że większość książek z "Soy Luna" są takie same jak z Violetty! Oczywiście mają inne okładki oraz środek, jednak dokładnie tą samą tematyke. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi, jak tak to napiszcie co o tym sądzicie! ;)
Jeżeli jesteście fanami serialu, albo aktorów grających w nim, to musicie mieć w swojej kolekcji "Soy Luna. Photo book"! Ja szczerze ją polecam! Moja ocena: 10/10! :D


Kupiliście już książkę, czy dopiero zamierzacie? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.