1 listopada 2016

Ulubieńcy Października 2016

Zapraszam wszystkich do kolejnego postu o ulubieńcach miesiąca! Tym razem przedstawię Wam moich faworytów października 2016 roku! :) Czytaj dalej
Serial miesiąca: Moimi ulubionymi serialami, jak wiecie ze wcześniejszych postów, są "Pamiętniki Wampirów" i "The Originals". Jednak tytuł ulubieńca października zdecydowanie należy się "The Vampire Diaries", ponieważ miał wtedy premierę ósmy, ostatni sezon serialu!
Wydarzenie miesiąca: Oczywiście jest to przyjazd Tini do Polski! Ja miałam szczęście i udało mi się wygrać spotkanie z moją idolką! :) Relacja ze niego pojawi się najprawdopodobniej 13 listopada, miesiąc po wydarzeniu! Wyjaśnię wtedy również, dlaczego spotkanie w Arkadii zostało odwołane! Mam potwierdzone informacje od menagerki Universal Music Poland! :) Martina także podczas pobytu w naszym kraju potwierdziła trzy koncerty w Polsce!
Wiadomość miesiąca: Jest nią ogłoszenie trasy koncertowej Dangerous Woman Tour w Europie! Ja osobiście chciałam jechać na koncert Ariany do Włoch, ale kiedy zobaczyłam listę koncertów popłakałam się! Grande po raz pierwszy wystąpi w Polsce na Atlas Arenie w Łodzi! Ja swój bilet kupiłam  już 25 października! O tym wkrótce pojawi się oddzielny post. Jeżeli ktoś chciałby się spotkać ze mną to śmiało piszcie w komentarzu, lub na mail: blog.disneychannelpolska@gmail.com
Piosenka miesiąca: Tini "Ya No Hay Nadie Que Nos Pare" ft. Sebastian Yatra jest jedną z moich ulubionych piosenek w tym miesiącu. Utwór ten, to hiszpańska wersja piosenki "Got Me Started" z albumu Tini. Zresztą sami posłuchajcie:

Jacy są Wasi ulubieńcy zeszłego miesiąca? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.