1 sierpnia 2016

Recenzja "Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie"

W dzisiejszym poście przygotowałam dla was recenzję kolejnej książki od wydawnictwa EGMONT "Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie"! Zapraszam wszstkich do rozwinięcia posta! :) Czytaj dalej
Ogólne informacje:

Tytuł: "Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie"
Autor: Marta Jamrógiewicz
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Oprawa: Miękka
Data premiery: 23.03.2016
Liczba stron: 16
Cena: 7,99 zł
"Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie" jest książką która rozwija wyobraźnię dziecka i na pewno nie można się przy niej nudzić! Aby zamienić zwykłe biało-czarne obrazki na pełne kolorów ilustracje, wystarczy sięgnąć po pędzelek i czystą wodę, a następnie zwilżyć zakropkowane pola! Należy jednak pamiętać, żeby delikatnie zamoczyć wyznaczone miejsca, ponieważ jeżeli będzie się po nich tarło wszystkie ukryte barwy na stronie pomieszają się! 
Jeśli posiadacie już tę książkę albo zamierzacie ją zakupić to spróbujcie przed rozpoczęciem całej zabawy zgadnąć jakie kolory kryją się na obrazkach! Zdradzę wam, że mi udało się kilka razy! :) Natomiast po wszystkim można uzupełnić ilustracje używając kredek, flamastrów, wycinanek oraz innych rzeczy.
Książka jest świetna dla osób w każdym wieku! Ja bardzo ją polubiłam i fantastycznie bawiłam się przy jej wypełnianiu! Moja ocena: 9/10!

Jak podoba wam się książka i jej recenzja? :)

1 komentarz :

  1. Krótka, lecz wartościowa recenzja. Książeczka wydaje się być całkiem fajna, być może zakupię taką dla młodszego kuzyna <3
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.