7 kwietnia 2016

TOP 10 - Piosenek z Violetty

 Każdy z nas ma swoje ulubione utwory. Moja playlista zmienia się cały czas! Ja lubię prawie każdy rodzaj muzyki. Nie mam także jednej ulubionej piosenki, ponieważ codziennie odkrywam coś nowego. Ale dzisiaj chcę przedstawić wam moje TOP 10 piosenek z Violetty! Zapraszam do dalszego czytania! :)

1. Ser Mejor
2. Crecimos Juntos
3. Mas Que Dos
4. En Gira
5. Podemos
6. Soy Mi Mejor Momento
7. Supercreativa
8. Euforia
9. En Mi Mundo
10. Descubri

 Nawet nie wiecie jak trudno było mi wybrać tylko 10 piosenek! Prawda jest taka, że ja kocham wszystkie utwory z Violetty! Dlaczego? Ponieważ nie są one o niczym! Każda z nich coś opowiada. Jedna jest o przyjaźni, kolejna o spełnianiu marzeń, a jeszcze inna o miłości. Uwielbiam piosenki o głębokim znaczeniu. Na pierwszym miejscu znalazła się piosenka Ser Mejor, ponieważ za każdym razem gdy jej słucham wzruszam się! Po prostu kocham jej przesłanie! Podobnie mam z Crecimos Juntos. Obie opowiadają o spełnionych marzeniach i o tym co w życiu jest najważniejsze!
  Teraz wasza kolej! W komentarzu napiszcie swoje TOP 10 piosenek z Violetty! Zobaczymy może mamy podobny gust. ;) A i mam pewien pomysł. Teraz co tydzień będę wstawiała TOP 10! Nie tylko z piosenkami, ale także np. książek, filmów i wiele innych! :) Napiszcie co o tym sądzicie!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.