27 kwietnia 2016

TEST - Czy masz szansę, by zostać gwiazdą?

Każdy z nas na pewno choć raz marzył o zostaniu aktorem, piosenkarzem i tym podobne. Dziś macie szansę, by sprawdzić, czy nadajecie się do tego! Zapraszam was do małego testu, dzięki któremu może dowiecie się co wymaga jeszcze u was poprawy! Czytaj dalej

1. Jak czujesz się na scenie?
a) Super, niczego się nie boję, bo i tak wiem że wszystko wyjdzie mi fantastycznie! (10 pkt.)
b) Gdy jestem na scenie czuje się lekko niepewnie przez to, że widzę jak inni patrzą się na mnie.(5 pkt.)
c) Nie występuje na scenie, a jak już to bardzo rzadko! (0 pkt.)

2. Czy uważasz, że ładnie śpiewasz?
a) Najlepiej, nikt mnie nie pobije! (5 pkt.)
b) Średnio lubię swój głos. (0 pkt.)
c) Lubię swój głos, ale dalej ćwiczę, aby stawał się coraz lepszy! (10 pkt.)

3. Czy jeździsz na castingi?
a) Nie, ponieważ i tak nie mam szans! (0 pkt.)
b) Tak! Gdy tylko znajdę jakiś casting, który mi odpowiada od razu jadę! (10 pkt.)
c) Wolę wysłać zgłoszenie przez internet. (5 pkt.)

4. Jaka jest twoja samoocena?
a) Akceptuje siebie w 100%! (10 pkt)
b) Lubie siebie, jednak czuję, że gdybym mogła zmieniłabym w sobie trochę rzeczy. (5 pkt.)
c) Nie akceptuje siebie, uważam że jestem strasznie gruba i brzydka! (0 pkt.)

5. Czy jesteś pewna, że to czego pragniesz to zostanie gwiazdą kiną, bądź sceny?
a) Chyba tak. (5 pkt)
b) Tak! (10 pkt.)
c) Nie za bardzo.. (0 pkt)


50 - 36 punktów:
Jesteś pewna czego chcesz! Podążasz za swoimi marzeniami i nie pozwolisz, by ktoś staną Ci na drodze! Oby tak dalej!

35 - 21 punktów:
Jeszcze nie do końca jesteś pewna. Musisz uwierzyć w siebie i bardziej się starać, a może wtedy uda Ci się osiągnąć swój cel!

20 - 0 punktów:
To raczej nie dla Ciebie! Boisz się wychodzić do ludzi i nie akceptujesz siebie. Wciąż masz szansę jednak musisz się mocno postarać!


Jaki jest wasz wynik? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu co wam wyszło! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.