24 kwietnia 2016

TOP 10 - Piosenek Lodoviki Comello

Lodovica Comello - włoska aktorka, tancerka i niezwykle utalentowana piosenkarka, urodzona 13 kwietnia 1990r. w San Daniele del Friuli. Na swoim koncie ma już dwa albumy: UNIVERSO oraz MARIPOSA, a nad trzecim właśnie pracuje! 12 maja w Polsce, dzięki wydawnictwu Rebis pojawiła się biografia Lodo "Cała reszta nie ma znaczenia" w polskiej wersji. Od 1 kwietnia 2015 roku żona Argentyńczyka Tomasa Goldschmidta. Jeśli chcesz poznać moje ulubione piosenki Dudu, zapraszam do rozwinięcia posta! Czytaj dalej

1. TODO EL RESTO NO CUENTA
2. NO VOY A CAER
3. UN POSTO LIBERO
4. HISTORIA BLANCA
5. VUELVO
6. LA HISTORIA
7. UN VIAGGO INTORNO AL MONDO 
8. LA COSA MAS LINDA
9. SOLO MUSICA
10. UNIVERSO

To właśnie moje TOP 10 piosenek Lodo! Jeśli chodzi o jej albumy to bardzo spodobał mi się UNIVERSO, ale jednak to MARIPOSA podbił moje serce! Widać w nim jak bardzo nasza Dudu dojrzała i jak mocno się rozwinęła! Jestem z niej bardzo dumna i nie mogę się doczekać jej kolejnej płyty, która jest już podobno skończona, a premiera pierwszego utworu ma być na początku tego lata! 

Teraz wy w komentarzu napiszcie jakie są wasze ulubione piosenki Lodo! :)




















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.