24 marca 2017

ROK MOJEGO BLOGA - Podziękowania i Zmiany

Dzisiejszy post i dzień są dla mnie bardzo ważne, ponieważ dokładnie rok temu opublikowałam swój pierwszy wpis na tym blogu! Z tej okazji przygotowałam dla Was kilka specjalnych artykułów, pierwszym z nich jest ten, a więc zapraszam do kontynuowania czytania! :) Czytaj daalej
Ważne informacje/Zmiany

Niewiarygodne! Minął już rok od mojego  pierwszego posta na tym blogu! Pewnie wiele z Was zastanawia się, dlaczego znów napisałam "na tym". Mam jeszcze dwa inne blogi, z których korzystam tylko z jednego. Swojego pierwszego bloga założyłam 18-go listopada 2015 roku i opublikowałam na nim pięć postów. Jeszcze  inny blog powstał 27-go maja 2016 roku, a wpisów jest tam piętnaście. Link: simplypaula123.blogspot.com

Piszę o tym wszystkim, ponieważ chciałabym ogłosić Wam pewne zmiany. Między moimi dwoma blogami są dwa miesiące różnicy, jednak na tym obecnie mam opublikowanych 109 postów i ok. 27 tyś. wyświetleń, a na Simply Paula 15 wpisów i jedynie ok. 2,2 tyś. wyświetleń. Jak widać różnica jest wielka! Ostatnio postanowiłam, że chcę zacząć pisać więcej na tamtym blogu. Oczywiście nie zamierzam zamykać tego, lecz nie będę w stanie tak dużo publikować postów na nim. Mam nadzieję, iż zrozumiecie! :) Drugi blog: simplypaula123.blogspot.com

Podziękowania

Przede wszystkim chciałabym podziękować Wam, moim czytelnikom! Jest mi bardzo miło, ponieważ czytacie moje posty i mam nadzieję, że dalej będziecie! Nigdy nie sądziłam, iż dokonam czegoś takiego! Oczywiście bardzo dziękuję wydawnictwom EGMONT I HELION za zaufanie i długą współpracę, a także blogom Disney -Our World oraz Dove Cameron Polska. Dziękuję wszystkim, którzy mnie czytają i wspierają! Pragnę dalej rozwijać swoje blogi oraz siebie, liczę, że zostaniecie ze mną na dłużej! Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO! ❤❤❤

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.