14 marca 2017

[Opracowanie piosenki] Sofia Carson "Back to beautiful"

Witajcie, właśnie przygotowałam dla Was nowe opracowanie piosenki! Tym razem postawiłam na Sofię Carson i jej utwór "Back to beautiful". Napiszcie co sądzicie o piosence, ponieważ mi osobiście nie przypadła do gustu. Ale zapraszam do zobaczenia jej tłumaczenia! Czytaj dalej
Tekst oryginału:

They say you’re not good enough.
You’re not brave enough.
You should cover up your body.
Tell me, watch my weight
Gotta paint my face,
or else no one’s gotta want me.
Why do we say this to ourselves?
And even worse to each other?
Why do we say this to ourselves? oh

We gotta get back to beautiful.
Gotta get back to beautiful.
All these words, starting wars
over who can hurt who more.
Gotta get back to beautiful

Judging who we love,
judging where we’re from.
When did this become so normal?
Celebrating hate is now commonplace.
When did this become so normal?

Why do we say this to ourselves?
And even worse to each other?
Why do we say this to ourselves? Oh
Why do we say this to ourselves?
And even worse to each other?
Why do we say this to ourselves

We gotta get back to beautiful.
Gotta get back to beautiful.
All these words
, starting wars
over who can hurt who more.
gotta get back to beautiful
Tłumaczenie:

Powiedzieli, nie jesteś wystarczająco dobry.
Nie jesteś wystarczająco odważny. 
Powinieneś ukrywać swoje ciało.
Powiedz mi, patrz na moją wagę,
musisz malować moją twarz
albo nikt nie będzie mnie chciał. 
Dlaczego mówimy to do siebie?
A nawet gorzej do innych? 
Dlaczego mówimy to do siebie?

Musimy wrócić do piękna.
Trzeba wrócić do piękna. 
Wszystkie słowa, zaczynające się wojny 
przez to kto może ranić, kto bardziej. 
Trzeba wrócić do piękna.

Osądzanie kogo kochamy.
Osądzanie skąd pochodzimy.
Kiedy stało się to normalne?
Celebrowanie nienawiści jest teraz powszednie. 
Kiedy stało się to normalne?


Dlaczego mówimy to do siebie?
A nawet gorzej do innych? 
Dlaczego mówimy to do siebie?
Dlaczego mówimy to do siebie?
A nawet gorzej do innych? 
Dlaczego mówimy to do siebie?


Musimy wrócić do piękna.
Trzeba wrócić do piękna. 
Wszystkie słowa, zaczynające się wojny 
przez to kto może ranić, kto bardziej. 
Trzeba wrócić do piękna.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.