28 marca 2016

Recenzja "Świat Cande"

  Cześć wszystkim! Dziś mam dla was recenzję książki Cande Molfese "Świat Cande"! Rozwiń, aby przeczytać!

Po powrocie do domu ze spotkania z Candelarią w Warszawie od razu zaczęłam czytać jej biografię.
Bardzo zaskoczyłam mnie ona, że mamy w niej dużo miejsca na uzupełnienie wiadomości o sobie. Książkę czyta się bardzo przyjemnie i dość szybko. W środku możemy znaleźć dużo nowych i ciekawych zdjęć. Ja gdy zaczęłam czytać nie mogłam się oderwać! Cande w swojej biografii zdradza nam dużo ciekawostek ze swojego życia, dzieli się z nami przepisami na jej ulubione dania oraz pokazuje, że warto jest spełniać marzenia! Nie chce więcej pisać, żeby nie zdradzać wam całości, więc dodam tylko, że ta książka teraz jest jedną z moich ulubionych i zachęcam wszystkich do przeczytania jej, aby jeszcze lepiej poznać naszą ukochaną Cande!
  Chciałabym bardzo podziękować D.W. Rebis za wydanie książek naszych idolek Lodo i Cande w tak szybkim czasie! Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli również przeczytać polskie wydanie biografii Ruggero oraz oraz spotkać się z nim na podpisywaniu! :)
  W komentarzach piszcie czego chcielibyście recenzję, ponieważ bardzo lubię je pisać! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.